Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2015 Cuma

ŞİMDİ BEN SİZE ELEKTRİKLENMİŞ SAÇLAR DERİM.....

Şimdi ben buradan elektriklenmiş saçlar, nemden kabarmış kıvırcıklar derim içiniz cız eder:( Havalar ısındı ve kabus nem geri döndü. Saçlarımın saçma bir dalgası var. Ve mutlaka şekil vermek zorundayım dışarı çıkmak için. Hani yıka çık bir saç bende yok! Ya fön yada yaz ayının kurtarıcısı maşa yapıyorum ama nemden kabarmasını John Frieda Frizz Ease Perfect Finish Parlatıcı Serum 50ml ile önlüyorum. Adı üstünde mükemmel bir bitiriş oluyor ve ben yıkayana kadar serum size parlaklık ve dolgun dalgalar sağlıyor. Az miktarda kullanım tüm saça yetiyor, yoğun bir ürün ki benim saçlarım uzun! Fiyatı:30. TL www.dermotika.com' da.. Nem düşmanınız olmasın, içimiz cız etmesin:)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder